Wat kost gokken jou? Stop op tijd 24+

Wat kost gokken jou? Stop op tijd 24+

Getoonde content is geschikt voor bezoekers jonger dan 24.
U ziet een versie van de website waarop geen aanbieders en promoties getoond worden. Toon mij relevante bonussen en casino's.
Deze website versie toont aanbieders en promoties. Geen relevante bonussen en casino's tonen.

Online casino klantenservice

Elk casino in Nederland is voorzien van een klantenservice. Het is immers van belang om de mensen die een dienst bij je afnemen te voorzien van een goede ondersteuning. Elk casino tracht daarom op zijn eigen manier de spelers zo goed mogelijk te voorzien in informatie en mogelijkheden om contact op te nemen.

casino.nl info casino klanten helpdesk

Dit begint vaak met een duidelijke FAQ, waarin veel gestelde vragen met antwoorden zijn opgenomen. Een beetje degelijk casino voorziet je daarin van veel informatie. Dit maakt het immers gemakkelijker en voorkomt dat je meer moeite moet doen. De focuspunten zijn wat dat betreft:

  • Account
  • Storten/opnemen
  • Bonussen
  • Sportsbook
  • Casino/Live casino
  • Beperkingen

Per categorie staan weer verschillende vragen die van een duidelijk antwoord voorzien zijn. Het aanbod van een FAQ in volledigheid qua informatie verschilt echter per casino. Dit is op zich ook logisch, gezien niet elk online casino hetzelfde aanbiedt. Desalniettemin dient dit als eerste punt voor als er vragen zijn.

Uitgebreide online casino helpdesk

Als de FAQ niet helpt of als je met andere vragen/opmerkingen/klachten zit, is het verstandig je te wenden tot de online casino helpdesk. Het aanbod aan mogelijkheden varieert hierin, gezien elk casino z’n eigen voorkeuren heeft. Hieronder tref je een overzicht van alle legale Nederlandse online casino’s en de beschikbare contactmogelijkheden.

CasinoTelefoonLive chatE-mailOpeningstijden
7110800 0226963Ja[email protected]24/7
777020 308 2410JaVia site24/7
Bet3650800 0201652Ja[email protected]24/7
BetCity0800 2382 489Ja[email protected]24/7
Bingoal0800 225 825NeeVia siteOnbekend
Circus0800 2472 876Ja[email protected]24/7 (Chat tussen 08:00 - 23:59 uur)
Fair Play Casino045 5428428NeeVia site08:30 – 17:00
GGPoker31 970 1025 4681Nee[email protected]24/7
Holland Casino088 0900 500Ja[email protected]24/7
Jack's Online Casino0800 777 7700Ja[email protected]24/7
Kansino0800-777 0333Ja[email protected]24/7
LiveScore Bet0800 023 0926Ja[email protected]24/7
Tombola0800 0200 292Ja[email protected]24/7
TOTO070 550 0805NeeNee, wel Facebook & Twitter24/7
Unibet08000229854Ja[email protected]24/7
ZeBet070 338 0365NeeVia siteOnbekend

Van de online casino klantenservice mag je verwachten dat ze je antwoord geven op al je vragen. Dus als je tegen problemen aanloopt in de eerder genoemde categorieën, kunnen ze je adequaat verder helpen. Maar ook als je klachten of opmerkingen hebt, staan de klantenservices je graag te woord.

Gezien dit een zeer belangrijk onderdeel vormt, geven online casino’s hier veel aandacht aan. Dit wil zeggen dat ze op verschillende manieren bereikbaar zijn en je ook snel in een antwoord voorzien. In veel gevallen kan de online casino klantenservice ook gelijk het probleem verhelpen, omdat ze aan de andere kant met je mee kunnen kijken.

Online helpdesk

Alle legale platformen in Nederland hebben een online casino helpdesk. Dit is de plek waar je de FAQ kunt vinden, gezien dit het beginpunt is. Hier kun je vaak ook de contactinformatie vinden of je gebruikt het bovenstaande overzicht. Ook kun je hier veelal informatie vinden over de klachtenprocedure én verantwoord spelen. Het is de meest algemene informatie die de online casino helpdesk je aanbiedt, zodat je snel geholpen bent. Als dit niet volstaat, dan zijn er de andere middelen, hoewel je die natuurlijk ook gelijk aan kunt wenden.

Online casino live chat

Het is tegenwoordig steeds meer gebruikelijk om een klantenservice via live chat te bereiken. Het gaat snel en dit komt doordat een medewerker meerdere chats tegelijkertijd kan afhandelen, wat in het geval van telefonisch contact natuurlijk niet mogelijk is. Hierdoor krijg je via de online casino live chat vaak snel en duidelijk antwoord. De optie wordt ook door casino’s die het aanbieden geprefereerd. Hierdoor wordt de online casino live chat vaak duidelijk aangegeven in beeld, zodat je slechts een (muis)klik weg bent.

Online casino e-mail

Een wat meer klassieke manier. Het is de meest trage vorm van contact met de klantenservice, omdat je immers je verhaal op de mail moet zetten en nadien moet wachten op antwoord. Over het algemeen gaat het mailcontact alsnog vrij vlot. Lees: binnen een dag heb je antwoord. Dit is een ideale oplossing als er geen live chat functie beschikbaar is en bellen niet gewenst of mogelijk is.

Online casino telefoon

Spreekt voor zich. De klantenservice die deze optie aanbiedt brengt je in verbinding met een medewerker, die je telefonisch alle vragen kunt stellen. Afhankelijk van de drukte word je relatief snel geholpen bij de meeste online casino’s. Let ook op dat je de officiële telefoonnummers gebruikt. Hiervoor betaal je de reguliere belkosten. Gebruik nooit onofficiële nummers, dit zijn vaak doorbelcentra tegen hoge kosten en dat is onnodig.

Mocht je alsnog vragen hebben, dan kun je natuurlijk contact met ons opnemen. Weet wel dat Casino.nl je niet verder kan helpen met informatie over stortingen, opnames, accounts en promoties per individueel casino. Hiervoor dien je de online casino klantenservice van de aanbieder waar je speelt zelf te benaderen.

Veelgestelde vragen over casino klantenservice

Tot slot hebben we nog een algemeen overzicht met veel gestelde vragen die de redactie van Casino.nl regelmatig ontvangt.

Zie daarvoor het bovenstaande schema of klik in het online casino op ‘Contact’.

Met al jouw vragen, maar ook klachten en opmerkingen. Waar je ook tegenaan loopt, de klantenservice zal je verder kunnen helpen.

Het aanbod van contactmogelijkheden varieert per casino. De meeste online casino’s bieden een live chat aan, maar dat geldt niet voor allemaal. Gezien het een populaire optie is, is het een kwestie van tijd totdat elk casino deze functie omarmd. Beschikt het online casino waar je speelt niet over een live chat, gebruik dan de andere contactmogelijkheden.

Indien mogelijk raden we de live chat aan. Telefonisch kan er een wachtrij zijn en dat kost meer tijd. Het sturen van een e-mail is ook een optie, maar een antwoord kan dan even op zich laten wachten. Idem dito als je sociale media gebruikt. Live chat is doorgaans het snelste.

De meeste casino’s hebben een FAQ online staan waarin de meest voorkomende vragen van een antwoord zijn voorzien. Kijk altijd of je daar meer informatie kunt vinden, dit is de snelste en meest effectieve manier vooraleer je een online casino helpdesk raadpleegt.

Een online casino klantenservice kan je in alle details van een promotie voorzien. Dit wordt meestal bij de promotie aangegeven. Het loont echter ook om even de voorwaarden door te nemen. Daarin staat per promotie zeer duidelijk uitgelegd hoe het werkt en wat de regels zijn.

© Copyright 2024. Casino.nl