augustus 25, 2009 1:13 pm

Overlast voor ABN AMRO spelers

Tot grote ergernis van veel online casino spelers lag het internet bankieren van de ABN AMRO gisteren een paar uur plat. Afgelopen vrijdag lag het internet bankieren ook al een uur stil wegens een technische storting. Inmiddels is het probleem opgelost en kon iedereen vanaf gisterenavond weer gebruik maken van hun internet bankieren.

Door zulk soort storting ondervinden niet alleen klanten van de bank zelf hinder maar ook de online casino’s die de mogelijkheid om met iDeal stortingen te verwerken. Veel mensen gebruiken iDeal om een storting te maken op hun spelers account omdat het de nummer 1 stortings methode is in Nederland. Voor spelers wordt het ook gezien als een veilig en betrouwbaar manier om geld te storten. Schade die de diverse online casino’s ondervinden door zulk soort storting kan in de duizenden euro’s lopen. Ook ziet men dan een toename in telefoontjes die binnen komen bij de diverse klanten ondersteuning bij de diverse online casino’s. Dit zorgt weer voor hogere werk druk binnen de verschillende afdelingen.

Gelukkig voor spelers liep er geen specifieke happy hour bonus in de periode waarbij het internet bankieren plat lag. Hierdoor heeft niemand een extra bonus gemist in de online kansspellen branche. Toch blijft het voor alle partijen vervelende situaties die men liever niet heeft dan wel. Zo zie je maar weer hoe afhankelijk we zijn van de automatisering van tegenwoordig.


Gecategoriseerd: ,
Geschreven door