Casino Kaarten Casino Chips

Casino FAQ

Casino.nl is het bekendste en grootste casino portaal van Nederland. Hierdoor krijgen we regelmatig vragen van klanten, vaak over zeer uiteenlopende onderwerpen. Omdat wij onszelf als kenner van de online casino markt zien en we jou graag van dienst zijn, hebben we een aantal veel gestelde vragen geselecteerd. Daarop geven we natuurlijk ook antwoord. Mocht jouw vraag of antwoord er niet tussen zitten, dan kan je terecht op de contactpagina om deze vraag te stellen.

Vraag: Waarom worden hier websites besproken die sportweddenschappen aanbieden?
Antwoord: Wij hebben hier regelmatig over nagedacht, maar bij nader inzien lijkt ons dit niet relevant: sportweddenschappen zijn iets wezenlijk anders dan het spelen in een online casino.

Vraag: Wat is ClickandBuy nou precies?
Antwoord: Click and Buy biedt een e-wallet (elektronische portemonnee) die je kunt gebruiken om aankopen op internet mee te betalen. Je kunt dit ook gebruiken om geld te storten op je speelrekening.

Vraag: Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig?
Antwoord: Ja. Op het moment dat jij je gegevens gaat invoeren bij een online casino, zijn deze gegevens direct beschermd en worden deze niet voor andere doeleinden gebruikt. Alleen voor het versturen van informatie over aanbiedingen of acties mogen jouw gegevens gebruikt worden.

Vraag: Ik betaal met iDeal, is dit nou illegaal geworden?
Antwoord: Is er momenteel wat onduidelijkheid over het al dan niet storten met iDeal. Wanneer hier veranderingen in optreden, zal je dat snel genoeg merken.

Vraag: Is er een beperking aan het aantal keer dat ik per dag een storting kan maken?
Antwoord: Ja en Nee. Wanneer men kiest voor iDeal als betaalmethode, is er geen sprake van een beperking. Met een andere betaalmethode, zoals de creditcard, is deze beperking wel aanwezig. Dit wisselt overigens per casino; het is dus aan te raden op de website van de aanbieden van het casino te kijken.

Vraag: Zijn de verschillende casino’s wel eerlijk ten opzichte van hun klanten?
Antwoord: Deze vraag komt regelmatig terug en ligt voor de hand: ik kan niet zien wat er met mijn geld gebeurt en speel bij een instantie die alleen online actief is. Wat gebeurt er dan met mijn geld? En mijn gegevens? De vraagtekens die mensen hierbij stellen zijn zeer goed, het toont aan dat ze actief met de materie bezig zijn.

Het antwoord schuilt in de licenties die online casino’s nodig hebben om hun diensten aan te mogen bieden. Deze licenties worden vaak verstrekt door een instantie in het land waar het casino gevestigd is en deze instantie ziet doorgaans strikt toe op de naleving van de in de licentie gestelde eisen. Om hun diensten te kunnen aanbieden, moeten casino’s dus continu aantonen eerlijk spel te spelen.

Vraag: Is het spelen in een online casino legaal voor mij?
Antwoord: Als Nederlander is het niet verboden om te spelen in een online casino.

Vraag: Wat gebeurt er met mijn saldo als mijn internet verbinding uitvalt?
Antwoord: In dit geval is er niets aan de hand! Wanneer je op gokkasten of fruitautomaten bezig bent, zul je de uitkomst zien op het moment dat je weer online komt. Dit gaat niet op voor de roulette en andere spellen. Wanneer je hebt gewonnen of verloren, zie je de corresponderende mutaties af aan je saldo.

Vraag: Ik heb geen creditcard. Kan ik op een andere manier geld storten?
Antwoord: Ja, met de komst van iDeal kan vrijwel iedereen geld storten in 1 van de vele iDeal casino’s die op deze website staan. Het is ook mogelijk om een e-wallet te openen, zoals Neteller is. Ook vanuit deze account is het mogelijk om rechtstreeks geld te storten op de speelrekening die jij bij het casino hebt. Op onze pagina over bankieren vind je alle relevante informatie over dit onderwerp.

Vraag: Waarom duurt het een paar dagen voordat bedragen worden bijgeschreven op mijn bankrekening?
Antwoord: Een uitbetaling wordt meestal binnen 24 uur verwerkt door een casino. Dit betekent echter niet dat het geld direct op je rekening staat. Het kan een tijdje duren voordat een overboeking is bijgeschreven op je rekening, zeker wanneer een bedrag vanuit het buitenland moet worden overgemaakt.

Wanneer je nog vragen hebt, ga dan naar onze contactpagina. Daar kun je direct je vraag stellen.

Comments on this entry are closed.

Sluiten
Ontvang nu 100% bonus bij KroonCasino!